خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
اثرات تحریم بر اقتصاد ایران
اثرات تحریم بر اقتصاد ایران
قیمت : 37,000 تومان
روند تاثیرگذاری ایران بر سیاستها و تصمیمات اوپک
روند تاثیرگذاری ایران بر سیاستها و تصمیمات اوپک
قیمت : 27,000 تومان
چالش های حقوقی همگرایی اقتصادی دولتها از منظر حقوق تجارت بین الملل؛ با تاکید بر اتحادیه اروپا و اتحادیه تجارت آزاد اروپا (افتا)2019(word)
چالش های حقوقی همگرایی اقتصادی دولتها از منظر حقوق تجارت بین الملل؛ با تاکید بر اتحادیه اروپا و اتحادیه تجارت آزاد اروپا (افتا)2019(word)
قیمت : 17,900 تومان12,530 تومان
اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار در اسناد بین المللی2019(word)
اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار در اسناد بین المللی2019(word)
قیمت : 18,900 تومان13,230 تومان
رضایت مشتری
آیاازفایل هاومحصولات مارضایت دارید؟

ثبت نظر

مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

 مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

عنوان : تئوري کليات بازاريابي بين المللي

قالب بندی: doc و ppt

قیمت : 27000تومان

تعداد صفحه:197

هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر می‌باشد.

کشورهایی که هرگز نمی‌توانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شده‌اند،‌بدین ترتیب،‌افراد و شرکت‌ها دریافته‌اند که حیطه رقابت آن‌ها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازار‌ها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بوده‌اند، می‌باشد. اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی،‌ پیرامون تشابهات و تفاوت‌های موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور می‌زند. در بازاریابی تطبیقی، تلاش بر آن است که تفاوت‌ها و تشابهات موجود.

در بازاریابی تطبیقی،‌ مدیر بازاریاب در می‌یابد که معیارهای بازاریابی در کشور کانادا بیشتر به بازار آمریکا شباهت دارد تا به بازار مالزی یا سنگاپور و یا این که تشابهات بازار مالزی و اندونزی با یکدیگر بیش از تشابه به هر یک از این کشورها با بازار استرالیا است. امروزه بازاریابی مدرن از محدوده تولید، قیمت‌گذاری، شناسایی بازار و توزیع کالا فراتر رفته و شرکت‌ها را مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل می‌نماید. وظیفه ارتباطات،‌ هدایت افراد یا سازما‌ن‌ها در شناخت کالا و خدمات و ترغیب آن‌ها نسبت به ترجیح‌دادن کالا و در نهایت خرید و مصرف کالا است. لیکن باید رضایت بعد از خرید خریداران را نیز جلب کند و موضوع برتر بودن کالا را به آن‌ها یادآوری نماید.

به طور کلی،‌کلیه معاملات اقتصادی بین یک کشور و سایر کشورها در دوره‌ای مشخص که اصولاً یک سال است،‌در سندی به نام تراز پرداخت‌ها ثبت می‌شود. این سند منبع اصلی اطلاعات برای بانک‌های خارجی و سایر کشورها و تصمیم‌گیران دولتی می‌باشد.

فهرست :

کلیات بازاریابی بین‌المللی

محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی

محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی

تحقیقات بازاریابی بین‌المللی

استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی

سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی

کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی

تبلیغات در بازاریابی بین المللی

قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

desktop_1547549678_21020_3157_1535.zip7.42 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 27,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت